טעינה

background
כללי

התאמת אתר למובייל

בהתאם לפרסום הרשמי בבלוג Webmaster tools, החל מתאריך 21.04.15 כאשר החיפוש מתבצע דרך מכשיר סלולרי, גוגל ייתן עדיפות לאתרים המותאמים למכשירים עם מסכים קטנים. וכן גוגל נותן הנחיות כיצד להתאים את האתר למסך קטן על מנת להבטיח חוויית גלישה נוחה למבקר באתר שלכם. בפוסט זה אפרט כיצד להתאים את האתר שלכם למסך קטן ומה חשוב לגוגל […]

כללי

איך מתקינים תעודת SSL באתר

עכשיו זה רשמית. גוגל הודיע כי בקרוב המרכיב של אבטחת האתר יהיה חלק מדירוג האתר בתוצאות החיפוש. למקדמי אתרים זה אומר רק דבר אחד- הגיע הזמן להתקין תעודות SSL ולהשתדרג ל-HTTPS. חוץ מזה, כל אתר שמקבל פרטים רגישים של לקוחות (כגון כרטיסי אשראי) חייבים להיות מאובטחים. במדריך קצר זה אני אפרט כיצד מתקינים תעודות SSL […]

כללי

שובר גוגל – מהרו לקבל

שלום וברוכים הבאים לאתר של חברתנו. אם החלטתם גם אתם לפרסם את העסק שלכם בגוגל – אין סיבה שלא תיהנו מהטבה מיוחדת שמספקת לכם המערכת! באפשרותכם לקבל קופון של 300 ש"ח לפרסום במנוע חיפוש וברשת המדיה של גוגל וגם 300 ש"ח נוספים לפרסום ב-YouTube. אותיות קטנות: ההטבה תינתן רק אחרי שתצברו 100 ש"ח בהוצאות לפרסום […]

קידום ממומן - PPC

יאנדקס: יתרונות וחסרונות מול גוגל

יאנדקס הוא מנוע חיפוש הנפוץ ביותר בעולם דובר רוסית (שזה בעיקר רוסיה ומדינות של ברית המועצות לשעבר). נכון להיום יאנדקס שולט בכ-60% מהחיפושים במדינות אלו והוא, בדומה לגוגל, מציע פלטפורמת פרסום המבוססת על PPC (תשלום פר קליק) הקרויה Yandex Direct. פלטפורמת הפרסום של יאנדקס היא, ללא ספק, אתגר והזדמנות גם עבור היזמים הישראלים. גם עבור […]

כללי

הסמכת גוגל פרטנרס. נתקעתם ב-80% ?

טעות נפוצה בקרב המעוניינים לקבל הסמכת Google Partners היא לפתוח את החשבון על אותו ג'ימייל שבו ניהלו פעם קמפיינים באדוורדס. העניין הוא שעל מנת להשלים את החשבון שלכם עד 100% אתם חייבים שיהיה לכם MCC (בין אם אתם מקושרים לסוכנות כלשהי ובין אם לאו). ה-MCC ו-Google Partners שלכם חייבים להיות באותו חשבון, וכידוע חשבון שבעבר נרשם ל-Google Ads אינו […]

קידום ממומן - PPC

הדרך הטובה לנצח תחרות בפרסום גוגל אדס

תארו לעצמכם שאתם מנהלים קמפיין בגוגל בתחום מאוד תחרותי, מסביבכם הרבה כרישים ואתם חברה חדשה עם תקציב פרסומי מאוד מצומצם. מה עליכם לעשות? מצד אחד אפשר להוריד למינימום את התקציב היומי ולהסתפק במועט – מספר לידים בודדים ביום, אבל מצד אחר אפשר להשקיע במרכיב השני של הפורמולה שמגדירה כמה תשלמו לקליק ואני מתכוון כמובן ל- […]

קידום ממומן - PPC

לעקוב אחרי המתחרים בפרסום גוגל אדס

דע את אויבך, כפי שלימד סון דזה וזה לשונו: "אם הנך יודע את אויבך ואת עצמך, אין סיבה שתחשוש מתוצאות המלחמה. אם הנך יודע את עצמך, אך לא את אויבך – לכל ניצחון שתצבור, תסבול גם מהפסד. אם אינך יודע את אויבך ולא את עצמך, תפסיד בכל לחימה." ואני חושב עד כמה שזה נכון גם […]

× דברו איתנו בוואטסאפ